فرشته ما، فاطمهفرشته ما، فاطمه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

دنیای زیبای ما

یه سلام دوباره

1393/4/13 20:20
نویسنده : مامان فاطمه
264 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم سلام

وای که چقدر دلم برای نوشتن خاطراتت تنگ شده بود!محبت

عزیزدلم

ان شالله که همیشه سلامت باشی...

مدتی پیش که رفته بودم دکتر، خانوم دکتر بعد از معاینه گفت که شما یه کمی ریزی و خوب وزن نگرفتی، 834520_Cherna-girl_on_weight.gifخلاصه داروهای تقویتی منو بیشتر کرد و برای یه مدتی بهم استراحت داد.

خلاصه منم حال و روز روحیم خوب نبود ، ناراحت بودم که نی نی من کوچولو مونده و خودم رو مقصر میدونستم که چرا مراقبت نبودم...

توی این مدت یا خونه مامانی بودم یا خونه مامان جون، بنده های خدا کلی خسته شدن به خاطر من.

دستشون درد نکنه570716_thanks.gif

راستی توی این مدت سیسمونیت رو هم آوردیم و اتاقت رو چیدیم، به زودی عکسای اتاقت رو میذارم...

حالا هم بی صبرانه منتظر اومدنتم و همش دعا میکنم به سلامت به دنیا بیای عزیزم

پسندها (2)

نظرات (2)

ابجی سجا
13 تیر 93 21:56
ﻣــﯽ ﺩﺍﻧـــﯽ… ﺍﮔـــﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺑﺮﺍﯼ ِ ﺑـﯽ ﺁﺭﺯﻭ ﺑﻮﺩﻥ ِ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘـــ ! ﺷــﺎﯾـــــﺪ ﺁﺭﺯﻭﯾــﯽ ﺯﯾﺒـــﺎﺗــﺮ ﺍﺯ ﺗـــــــﻮ ﺳــﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺭﻡ …
فرزانه
15 تیر 93 0:09
سلام زهرا جونم... نگران نباش استرس خوب نیست واستون با آرامش باش. سر یه هفته اینقده فاطمه جون تپل مپل میشه که نگووو ان شالله. بازم بیا بنویس خیلی خوشحال شدم که اومدی و نوشتی