فرشته ما، فاطمهفرشته ما، فاطمه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

دنیای زیبای ما

یه مهمون چند ساعته...

1393/2/6 17:47
نویسنده : مامان فاطمه
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فاطمه کوچولوی من

خوبی؟؟!!! قلبخوش میگذره؟!!!!چشمک

دیرور که بابایی از بیرون اومد خونه، من توی اتاق بودم، بعد دیدم هی میگه یا الله یا الله.

رفتم دیدم یه لاک پشت کوچولو با خودش آورده بود خونه.

می گفت کنار یه ساختمون نیمه ساز روی زمین افتاده بوده و بابایی هر چی گشته صاحبشو پیدا نکرده، دلش سوخته بود و با خودش آورده بودش...

بعد رفتیم توی حموم و توی لگن یه کم آب ریختیم و گوششم شن ریختیم و لاک پشت رو گذاشتیم اونجا

اما از اونجایی که من فکر کردم شاید برای شما ضرر داشته باشه و همین طور چون نمی تونستم بهش رسیدگی کنم، شب که خونه دوست بابا دعوت بودیم بردیم اونجا به عنوان هدیهنیشخند  ( البته بعدش داستانشو براشون تعریف کردیم...)

اینم عکسای مهمون چند ساعته ی ما:

 

 

پسندها (5)

نظرات (7)

علی بابا
5 اردیبهشت 93 13:43
الانم خونه عمو امیر حسینه قراره براش آکواریوم بگیریم
ندا مامانی باربد
7 اردیبهشت 93 15:47
واااای چه بانمک ولی خوب کاری کردی نگهش نداشتی به خاطر سلامتیت
مامان محمدمهدی
9 اردیبهشت 93 18:47
سلام عزیزم مادرشدنت مبارک ایشاالله فرشته ات رو به سلامتی بغل کنی من میتونم تو تزیین سیسمونیت کمکت کنم یه سری نمونه تو وبلاگم هست اما فقط به اینا بسنده نکن هرمدلی که بخوای میتونم انجام بدم http://feltcollection.blogfa.com/
زندگی از آ...تا...ی
11 اردیبهشت 93 18:15
دوست دارید آشپزی ایرانی و خارجی یاد بگیرید؟ دنبال طرخ های قلاب بافی می گردید؟ از دیدن تصاویر جالب و خنده دار لذت می برید؟ به دنبال راه حل مشکلات کودک خود هستید؟دنبال روش تهیه ماسک های زیبایی خانگی هستید؟ ...کاری نداره وبسایت جامع زندگی از آ...تا...ی رو لینک کنید تا از هر روز از مطالب جالبش استفاده کنید و لذت ببرید.
مامان فاطمه زهرا
1 خرداد 93 13:20
سلام بهت تبريك ميگم اگه امكانش هس باهم دوست بشيم هر دو مامانيم كه ني نيمون تو راهه
مامان معصومه و فاطمه
11 خرداد 93 7:17
سلام دختر عمه جون سیسمونیتون مبارکه ! دلمون برات یه ذره شده چرا نمیای ؟
مامان فاطمه
پاسخ
سلام زندایی جون داستانش طولانیه ان شالله به زودی مینویسم دوباره
فرزانه
3 تیر 93 20:36
سلام خانمی...خوبی؟ از طرف من به نی نی جون سلام برسون عزیزم... آدرس وبلاگم هم گذاشتم. بیا بهم سر بزن خوشحال میشم. خودت هم مطلبی چیزی بنویس خیلی وقته منتظر نوشته هات هستیم
مامان فاطمه
پاسخ
سلام دوستم ممنون که اومدی خوشحالم کردی ان شالله به زودی مینویسم