فرشته ما، فاطمهفرشته ما، فاطمه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دنیای زیبای ما

لمس دستان فرشته

1393/5/15 20:41
نویسنده : مامان فاطمه
646 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزيزم به دنيا اومد

 

 

دوازدهم مرداد ماه سال نود و سه خدا نئ نئ كوچولوي ما رو بهمون هديه داد

هنوز باورم نميشه كه أين قدر زود اومدي تو بغلم

خدايا شكرت

فاطمه گلم من و بابايي داريم بهترين روزامونو كنار تو خانوم كوچولو سپري ميكنيم

يه عالمه حرف دارم برأي گفتن كه بعدا ميگم چون الان دارم با تبلت مينويسم سخته

 

پسندها (6)

نظرات (8)

ندا
16 مرداد 93 5:36
مبارک باشه تولد فرشته کوچولوت ایشالاه قدمش پر خیر و برکت باشه واستون
مامان جون معصومه
16 مرداد 93 15:50
سلام عزیزم تولد نی نی خوشگلت مبارک باشه بسلامتی انشاالله. امید وارم حال هردو تون خوب خوب باشه.بزودی بهتون سر میزنم تا فاطمه جونو ببینم
فرزانه
22 مرداد 93 1:29
سلام زهرا جون. خدا رو شکر به خاطر این هدیه ی کوچولو و قشنگش. حس مادر شدن چجوریه؟ خیلی دوست دارم این حس رو. راستی منم مردادی هستما.......ماه قشنگیه برای متولد شدن.
مامان و بابا
13 شهریور 93 17:43
سلام زهرا جون خوبی زندایی عکس نی نی ناز رو بذار دیگه آخه دل ما هم میتنگه براش ... ولی بهت حق میدم وقت نکنی بیای چون منم یادمه تا دو سه ماه دوست داشتم بچسبم به معصومه و از خودم جداش نکنم تو هم همین حسو داری نه؟ حالا به باباش بگو براش عکس بذاره خوب!!
مامان جون معصومه
24 شهریور 93 8:06
سلام گلم اومدم شاید عکس جدید از فاطمه جون ببینم ،ولی فکر می کنم سرت خیلی مشغوله. وقت نکردی مطلب و عکس بزاری. خدا.حافض و پناهتون باشه عزیزم به مامانت سلاممو برسون بگو دوسش دارم
آغوش محبت
10 مهر 93 17:22
تولدت مبارک خاله یی!
مامان فاطمه
پاسخ
متشكرم خاله جون معصومه
فاطمه نفیسی
5 آبان 93 22:26
خدا کوچولوتو حفظ کنه برات.
مامان فاطمه
پاسخ
خيلي ممنون دختر دايي جون
فرزانه
8 آذر 93 16:32
سلام زهرا جووونم.خوبی؟ کوچولو خوبه؟ خبری نیست ازت دلم واست تنگ شده عزیزم منتظر مطالب خوبت هستیم یه عکس از کوچولوی نازنینت برامون بزار