فرشته ما، فاطمهفرشته ما، فاطمه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دنیای زیبای ما

اولین باری که چهره ت رو دیدم

1393/5/1 14:23
نویسنده : مامان فاطمه
610 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه کوچولوی من سلام

چند روز پیش که رفتم سونوگرافی به خانوم دکتر گفتم من تا حالا چهره نی نی مو ندیدم، خانوم دکترم یه لحظه دستگاهشو زد رو حالت چهار بعدی و قیافه کوچولوتو بهم نشون دادمحبت

البته گفتن چون آب اطراف جنین یه ذره کمه عکس واضح نمیفته

ولی خب بازم خیلی ناز افتادی مخصوصا اینکه دست چپت رو زیر لپت گذاشتیآرام

پسندها (2)

نظرات (4)

پریسا
3 مرداد 93 22:29
زهرا جونم خیلی برای تو و کوچولوت خوشحالم دیگه چیزی به خاله شدن من نمونده
مامان معصومه و فاطمه
8 مرداد 93 18:00
سلام من که فکر میکنم این طلا خانوم شبیه باباشه معصومه هم وقتی بدنیا اومد با عکسش زمین تا آسمون فرق میکرد
مامانِ زهراکوچولو
13 مرداد 93 9:22
آخی چقد نازه! دستشو نگا! اون سیاهی سمت راست موهاشه؟؟ یعنی میشه الان این قد مو داشته باشه؟ لبش، لپّاش، مماغش، همه چیش نازه! خدا حفظش کنه این فرشته کوچولوی لالا کرده رو!
مامان جون معصومه
16 مرداد 93 15:53
ماشالله خدا نگه دارش باشه