فرشته ما، فاطمهفرشته ما، فاطمه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

دنیای زیبای ما

ششمین ماه همراهی

1393/1/27 14:41
نویسنده : مامان فاطمه
380 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم، امروز 5 ماه کامل شد.

حالا دیگه تکون خوردن هات رو به خوبی حس میکنمقلب

دو هفته ای میشه که داری تکون می خوری ولی من همش فکر میکردم که داره به نظرم میاد، اما حالا دیگه عادت کردم و صبح ها که بیدار میشم همش منتظرم که حرکتت رو احساس کنم لبخند

بابایی هم اوایل می ترسید بهت دست بزنه اما یه بار که دستشو رو دل مامانی گذاشت و نبض زندگیت رو حس کرد، اون قدر از خوشحالی گریه کرد و خدا رو شکر گفت که منم به گریه افتادم.

خلاصه روز به روز بیشتر مشتاق بغل کردنت میشیم کوچولوی مابغل

دوست دارم ، مامان

پسندها (3)

نظرات (5)

مینا
18 فروردین 93 14:50
انشالله زودی نی نیت بیاد تو بغلت ...
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون انشالله انشالله شما هم به زودی نی نی تون رو بغل کنی عزیزم
خاله ریحانه
23 فروردین 93 16:28
آبجی سلام من عکس نی نی رو گذاشتم اول وبلاگم تا از اونجا هر روز برم تو نی نی وبلاگ
خاله الهام
24 فروردین 93 21:51
سلام سلامممم به نی نی خوشگلمامان نی نی آفرین بهت که اینقد مامان خوبی هستی ایشالا که نی نی ت سالم و صحیح بدنیا بیاد قربونت بره خاله!
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم خوشحالم کردی
مامان جون معصومه
26 فروردین 93 12:30
سلام عزیزم خدا رو شکر که هر دوتون حالتون خوبه خیلی خوشحالم وبهت تبریک میگم انشاالله که صحیح سالم نی نیت بدنیا بیاد .
مامان فاطمه
پاسخ
سلام ممنون دست شما درد نکنه انشالله همه نی نی ها سلامت بدنیا بیان
خاله نیلوفر
11 اردیبهشت 93 1:18
عزیزدلم کلی ذوق کردم :-D ایشالله سالم بدنیا بیاد و زندگیتونو پراز شادی کنه. اصلا نمیتونم احساسمو بگم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی نیلوفر جون خیلی خوشحالم کردی